2009年10月20日火曜日

CI Witch AO

Hello,
If there is the visitor who waits for a lucky letter when I am in the shop; I set it "? ".
A visitor gave AO to me for the thanks.
It was "Witch AO".
Because Animation of the AO was pretty, I liked it very much.
There cannot be the walking thing with having stepped on the broom. If you attach the AO, You do it centering on a broom and turn and stand on hand on the top.
The "prettiness" doesn't come with the still image. I go to the shop, and please check it.
Anyway, "movement" of the Animations are pretty!
Four kinds of brooms are in the AO box.
こんにちわ。
私は私が店に居る時にラッキーレターを待っているお客様が居れば「?」を出す様にします。
あるお客様に「?」を出したらお礼にAOをもらいました。
それが「Witch AO」でした。
私はこのAOのアニメがとてもかわいくて気に入りました。
このAOを装着すれば歩く事は無く、ずっと箒に乗ったままです。
箒を軸にくるくる回ったり、箒の上で逆立ちしたり。
静止画ではその「かわいさ」は伝わりません。
是非、お店で試して下さい。
とにかくかわいいのです!

AOの箱の中には4本の箒が付いていて値段も安いです。
とてもお得なAOです!

AO CI
Clothes Likka House(Item Camp20minuts)

The lucky letter of "Acorn Brothers" is until this weekend.

0 件のコメント: